sunnuntai 16. huhtikuuta 2017

lifeBook:Week 14. Main: The Gifts in our Stories with Tamara Laporte

 Tässä olisi voinut olla erinäisiä symboleja, mutta en niitä halunnut kuvaan laittaa. Jotenkin koen olevani matkalla kohti omaa sisäistä rauhaani. Minun tarinani lahjat ovat lapsuudessa sen omassa polussa luopumisissa, menetyksissä ja toisaalta äärimmäisen vahvoissa ihmissuhteissa. 

Olen matkalla ja minulla on oma osuuteni siinä, millainen matkastani tulee....Asiat eivät tapahdu minulle, vaan minäkin saan asioita tapahtumaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".