torstai 28. tammikuuta 2016

Eteenpäin...



 Pohdin artjournalin suhdetta opettamiseen.
Kun Artjournal on jokaisen oma juttu, sitä mitä sinä tykkäät - sinulle. Voinko sellaista opettaa?
Kun en tiedä, mistä tykkäät ja et. Ehkä en.

Voin kertoa ja näyttää, mistä minä tykkään - innostun. Mikä on minun tapani sitä tehdä. Sen jälkeen se todellinen työ jää sinulle, sinun pitää etsiä se sinun tapasi kokeilla ja testailla.

Ja tiedätkö mitä, minäkin olen sillä samalla tiellä, vaikka noita kirjoja on tuolla jo pino. Minä etsin, tutkin ja testailen - tässä aukeamassa melko haasteellisia värejä. Mutta kivaa on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".