sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Muutama joulukortti



Sairastaminen ei oo mun juttu. Ei oo ollut koskaan. Ei varmasti ole kenenkään juttu. Inhoan sitä vaihetta, kun tunnet kipeäksi olet tulossa, akut hiipuvat, olet kiukkuinen ja ärsyyntynyt etkä oikein jaksa. Ja sitten kun tauti lopulta iskee kunnolla päälle - tainnuttaa lepoon - ja sitten alkaa toipuminen. Puuh!
 Nyt olen jossain tuossa lepoon tainnutuksen ja toipumisen hämärässä välimaastossa. Olen siinä välissä yrittänyt jotain jouluista tehdä - joulukortit täytyy kuitenkin saada kohta matkaan.


3 kommenttia:

  1. Hauskat kortit.
    Mukavaa Itsenäisyyspäivää Sinulle. Pian alkaa linnanjuhlat.

    VastaaPoista
  2. Ihana idea tuo liian iso tonttulakki! Pikaista paranemista! Itse olen ollut puolikuntoinen jo pari kk:tta, kiitos kostean syksyn :(.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".