tiistai 14. heinäkuuta 2015

Artjournal: Napanuoran venyttämisestä


 Tämä artjournal aukeama syntyi kuva edellä. Pääsin kokeilemaan upeita - minulle uusia leimasimiani ja puustanssia gellipohjalle. Myös nallehahmo tuli ulos gellipohjasta. Sydän leimasimen sydämet on osin "puettu", mikä minua jotenkin miellyttää. Puunlatvuston teksti on leimasin teksti (jossa olen leimannut samaa leimaa limittäin, jotta sain riittävän ison alueen).

Kuvan valmistuttua, mietin että jos olisin tuo nalle, mikä saisi minut huolesta huokaamaan. Lapsiinhan se meni, siihen etten aikaa pysty pysäyttämään. Napanuoraa pitää pystyä venyttämään ja luottamaan siihen, että ner pärjää.
Sellaistakin mitein, että itselle on tosi tärkeää saada tehtyä joka päivä jotakin ja siihen artjournal on mitä mainioin. Helpompaa ja siistimpää ja mukavampaa, jos minulla olisi riittävästi tilaa. Nyt pyykkivuoreen sotkeutuu muutakin ja kodinhoitohuone on jatkuvassa kaaoksessa. Koska olen sottainen tekijä.... Loma-ajan ajatuksia. Koulujen alettua ei ole kuin yksi pulma ja se on ajanpuute :)

3 kommenttia:

  1. Ajanpuute on ikuinen riesa. Upeita töitä olet tehnyt taas.

    VastaaPoista
  2. Täälläkin ollut aika- ja tilaongelmia. Viime viikolla sain pitkän harkinnan jälkeen (6v) oman työhuoneen ja kohta alkaa olla tavarat järjestyksessä. Sitten vain tekemään! Huomaan voivani paremmin, kun saan uppoutua värien maailmaan eli harrastukselle on löydyttävä aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentoinnista Enkuli ja Miuku. Olen aivan samaa mieltä, voin paremmin minäkin kun saa hetkiseksi upota väreihin.

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".