maanantai 28. heinäkuuta 2014

Artjournal sivuja

Hide & seek

Rohkeampi?
Tässä kaksi viimeyön tulosta. Minulla on rytmi aivan sekaisin, huomaan tekeväni päivän hommia vasta yöllä. Silmät menevät kiinni vasta 02. tai niillä nurkin.

Hide&seek on A4 kokoien kuva. Siihen olen pohjaan putsaillut suteja ja gelliplattea. Eilen liimasin siihen vielä käteni, jota olin maskina käyttänyt jossain ja piirtelin öljypastilleilla ja maalitusseilla. Hauska rennolla ranteella tehty sivu.

Toinen tötteröhattuineen on tehty sen jälkeen kun olisi jo pitänyt mennä nukkumaan. Valaistus telkkarin edessä oli jo huono (puhumattakaan ohjelmista - jotka yrittivät sormella ja huonoudellaan osittaa suuntaan sänky). Olosuhteisiin nähden hauska kuva. Tämä kooltaan 1/4 edellisestä ja tehty suoraan vanhaan kirjaan kokoamani Artjournal kirjan sivulle.

Ja nyt palaan itse aiheuttamin ongelman pariin. Minä en nähtävästi kuulu niihin, joiden elämää tietotekniikka helpottaa...

5 kommenttia:

  1. Olet oikea art journal velho! <3 Sivusi ovat huikeita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Riikka! Isosti. Sinusta voi kyllä sanoa samaa - hurja taituri olet. Ole sinä velho, niin minä voin olla oppipoika :)

      Poista
  2. Ja tämäkin! Mistä kummasta saatkaan kaiken inspiraation ja ideat!?

    VastaaPoista
  3. Kiitos Enkuli ja Terhi. Ideat lähtevät usein jostain yllykkeestä. Mulla on nyt ihan valtava tekemisen tarve (ihan hirvittää, miten sitä pääsee toteuttamaan kun työt alkaa) ja ideat tulevat vähänkuin itsestään. Eikä niitä useinkaan ole kun aloitan vaan ne tulevat työtä tehdessä. ...kerrokset kertovat.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".