perjantai 27. kesäkuuta 2014

LifeBook2014: week 24 Studio warm Up with Jane Davenport.


Mökkeilyn takia olen tässä vasta nyt :) Mutta voi miten nautinkaan ihanan Jane Davenportin kanssa vietystä hetkestä. Lumoava persoona - ihana studio. Ja voi miten hassuja ihania yhtäläisyyksiä löytyikään. Silti olen vahvasti sitä mieltä, että tämä olisi pitänyt jättää huomiseen. Sen tekeminen oli vaikeaa ja siitä tuli - etenkin yhdessä vaiheessa melkoisen ruma. Valkoisella doodlailu pelasti jotain, mutta ei sinne silti tullut tuulessa seisovaa naista. - vaan jänis. Noh. Omituiset värivalintani selittynee tällä toisella kuvalla. :) ja nyt Hyvää yötä.



2 kommenttia:

  1. Nää sun työt on aivan upeita. Hieman harmittaa, etten lähtenyt mukaan. Oikeasti ei olisi ollut aikaa, onneksi näitä vielä tulee. Ihanaa kesää sinulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ansku. Olen niiden tekemisestä suunnattomasti nauttinut. Huomaan oppivani koko ajan lisää. Kollaasitekniikka on kyllä mun juttu. Ihan selkeästi. Luulen olevani mukana myös LifeBook2015, jos sellainen tulee. Senkin olen huomannut, että tekeminen on se mikä vie eteenpäin. Nyt on tullut tehtyä päivittäin, vähänkin riittää ja wow!

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".