maanantai 13. tammikuuta 2014

This is the good stuff.

Maanantai kääntyy kohta tiistaiksi, ja täällä olen. Tosin en päässyt askartelusoppeeni ennen kuin myöhään illalla. Olen äiteillyt, toiminut kodinhengettärenä ja antanut muutan hetken 2. työllekin. :) Kuitenkin tämä ATC kortti oli tehtävä. Ja arvata saattaa, että Steampunkilla mennään - täytyyhän Anskun saada myös toinen korttinsa.   Tässä kortissa pohja on viimeviikolla saamistani extroista (aivan upea, oisko distress musteilla tehty tausta, muistuttaa ainakin), jonka päälle tein värjätyllä kohopastalla rataksia, ja teknistä roinaa, maskin läpi. Musta siitä tuli hieno, enkä halunnut täysin kontarastia hävittää, joten vain muutama suihkausmetallihohtoa ja tummempaa mustetta sävytykseksi reunoihin.
This is the good stuff



Naikkonen haaveilee tai on aineissa. En tiedä kumpaa, mutta kovasti syventyneeltä tuo näyttää... Joten tekstin voi ymmärtää useammalla tavalla. Alkuperäinen ajatus kortin viestistä oli jotain tyyliin "Living your Dreams" mutta eihän mulla semmosta ollu. Eikä muuten tekstejä muutenkaan. Saa vihjaista jos tietää, mistä niitä voisi hankkia....

4 kommenttia:

  1. En tiiä onko aineissa vai mitä, mut kortti on hieno. Askartelukaupoissa on tietty tekstejä, mutta vanhoista kirjoista saa myös kivasti leikattua, suomalaisista jne.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Ansku, kirjoista ja lehdistä oon leikkaillu. Mä oon kait niin laiska että pitäs joku olla ojentamassa että "tästä löydät hyvän tekstin" tai "ota tuo lause"...

    VastaaPoista
  3. Wautsi Wautsi. Upeuksia teet. Kiitos ihanasta Armi-kortistasi.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".