maanantai 28. lokakuuta 2013

Upea maanantai: I´m in Heaven.

Tänään kotona oli keittiön pöydällä kasa pulleita kirjekuoria minulle. Eikä niissä ollut ollenkaan laskuja.

Toinen piti sisällään Askarteluvuoren ATC vaihdokki kortit, jotka otan ilolla ja nöyryydellä kokoelmaani.

Aiheena tällä kertaa oli vastapari: pimeys ja valo. Itse lähestyin jotenkin hyvinkin abstraktisti pohtien voimasuhdetta, jossa todellista voittajaa ei  ole ja tein seuraavat kortit... Joista en sitten ole kuvia oivaltanut ottaakaan, että jos ne sattuvat olemaan - vaikk Sinulla, laita viestiä. Mielelläni niistä kuvat postaisin.

Tällaiset ihanuudet sain tilalle
"Päivänsäteeni" ála Silpputehtaan Sisko
 Siskon kortissa on tunnelma aivan kohdallaan - kirkassilmäinen nuoriherra - kukat kolmiulotteiset ja kohdallaan. Pidän kovasti tästä kortista.
"Pimeys" ála Inna J, jonka blogiin tästä
Innan korissa on kolmiulotteisuutta ja sitä työhön tuo neuloskäärme. Tämä on mielestäni loistava uuden lähestymistavan vuoksi. Tätä katsoessa huomaan taas, miten rajoittunut ajattelija olen. Olen oppinut taitavilta ihmisiltä erilaisia tekniikoita, mutta että hyödyntäisin korteissa, jotain minkä olen purkin kylkeen pistänyt.... no, siihen on vielä matkaa. :)

Lisäksi minulla oli ilo heti viikon alkuun saada KK:n vip ryhmän kiertävä materiaalikuori, jonka tarvikkeista minulla on viikko aikaa askarrella kortti liittäen kuoreen tietysti saman verran tavaraa mitä sieltä käytän. :) Ihanaa. Mukavia tunnelmia teidänkin viikkoonne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".