torstai 3. lokakuuta 2013

Taivaan kannella

Enkulin käsityöt blogissa on huikeita ATC kortteja, haasteita ja vaihtoja.  Lokakuun (APUA! aika menee niin nopeasti) haasteeseen enkuli on linkittänyt Teleksin kappaleen "Tyttö, joka katsoo merelle" jonka tunnelmaan, lyriikkaan tai ihan mihin vain kappaleen heräittämään asiaan haasteeseen osallistuva tekee kortin, joka saa olla mitä tahansa kokoa. Minulle tämä kappale on " Enkeleiden korot kiitää pitkin taivaan kannen lattiaa", josta  myös tekemäni ATC kortit kertovat. NE ovat selkeä pari, erottamaton yksikkö, jollaisena haluan ne myös esitellä.

Enkeleiden... (varattu)

...korot (varattu)
Molemmissa korteissa olen käyttänyt tehosteena lumiefektiä sekä pitsiä.  Enkeleiden kortissa pääsin viimein kokeilemaan Papuruksesta hankkimaani stanssia, joka kohokuvio yhdellä veivaamisella ja siinä on hauska lippa, jonka kautta on helppo korostaa myös siipien väritystä. :)

2 kommenttia:

  1. Oi oi miten upeat kortit teitkin haasteeseeni. Olen iloinen kun tulit mukaan.

    Onko tuon ensimmäisen korttisi siipi metallinen? Todella kaunis.
    Minä olen hurahtanut tähän Atc-maailmaan koko sydämeni pohjasta.

    Arvon haasteeni palkinnon 1.11.2013 ja räätälöin voittajan toiveen mukaan jotain kivaa palkinnoksi.

    Kiitos vielä ja onnea arvontaan.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Enkuli.
    Siivet on stanssattu craft(?) pahvista ja sit korostettu lumiefektillä ja pronssiglitteriliimalla. :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".