keskiviikko 30. lokakuuta 2013

ATC goes Tarot :)

Enkulin kanssa keksimme ihastuttavan mystisen ja haastavan teeman ATC vaihtoomme. Tarot - kortteja ATC kokoisina ja melko vapaalla kädelle luoden aiheesta joitan ihan uutta. Molemmille ehkä jossain mielen sopukoissa haave kokonaisesta ATC kokoisesta tarot pakasta, tästä voit lukea Enkulin ajatuksista. Enkuli kertoi tänään saaneensa tekemäni ATC kortit, joten voin julkaista hänelle lähettämäni kortit.

Narri Tarot-kortti 0
 Tämä kortti lähti liikkeelle silmästä, jonka maalasin suoraan korttipohjalle. Narrin hahmo on lehdestä, mutta uudelleen puettuna. Ruusu on symboli, joka tähän korttiin liitetään.

Ylipapitar Tarot-kortti 2
Olimme Enkulin kanssa sopineet, että molemmat tekee narri kortin, ja toinen kortti on vapaavalintainen/yllätys. Valitsin Ylipapittaren korteista, koska kuvan naishahmo oli mielestäni ihastuttavan täytnnä kontarasteja - valkea lähes kalpea iho ja tummat vaatteet. Ilmeessä salattua häijyyttä. Tämän kortin symboleita ovat passionhedelmä ja kuu. Värimaailmoja olen noudatellut myös, joskin väläjästi.

Enkulin tekemistä upeista korteista sain itse valita minulle mieluisimmat, mutta niistä enemmän kun ne kopsahtavat postilaatikkoon.( Epäilen muuten Itellan keräävän mulle osoitetut kuoret talteen läpivalaisevan ne ja lähettävän eteenpäin vain laskut - nyt odotan jo kolmatta päivää postia, jonka piti olla mulla jo maanantaina :/ )

Niin ja jos jotakuta kutkuttaa päästä kokeilemaan itse Tarot-korttia - lähden mielelläni mukaan vaihtoon :)

2 kommenttia:

  1. Korttisi olivat todella mieluiset ja niissä on nyt laminointi päällä. Kestävät paremmin käsissä pyörittämistä ja suurta ihailuani. Ihana kun keksimme aiheen. Susannakin innostui tekemään huikeita kortteja aiheesta.

    Ihmeellistä, minulle tuli eilen kahdet kortit, ja molemmissa oli käytetty vihreitä silmiä. Ikinä en ole maininnut asiasta blogissani?????

    Minä en muuten usko Itellaan enää ollenkaan. Nurmeksesta lakkautettiin pääposti ja posti siirtyi Jukolan markettiin. Jos posti on ennen 16.00 postissa, sen pitäisi lähteä samana päivänä. Minä olen kylläkin jo ehtinyt menettää taivasosuuteni, sillä olen muutaman kerran käynyt postissa noitumassa ja kyselemässä, minne kirjeet ovat jääneet. Voin mainita, ettei henkilökunta, joka hoitaa kassaa ehkä ehdi ja halua hoitaa työtään. Minun kirjeeni on pahimmillaan viipynyt viisi päivää matkalla. Kun se tuli perille, oli kuori kauttaaltaan musteessa ja nurkka oli auki. Tuliko kaikki extrat saajalleen jäi ikuiseksi mysteeriksi.
    Ilmoita, jos kirje viipyy, niin menen jälleen noitumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HEI, Enkuli. Tänään oli postipoika tuonut kauan kaipaamaani postia, jonka postaan vielä tänään - kylläkin myöhään, sillä pian täytyy kiitää kutsuille. Voi, mitä ihanuuksia sainkaan upeita ainutkertaisia ATC-kortteja ja ihanan lämpöisen yllätyksen <3

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".