lauantai 13. heinäkuuta 2013

P*skarteluhaaste#194 eli Pop & Up

1. tästä se lähti. Tyhjä paperi ja kynä

2. Sitten tulivat Pop ja Up

3. Kermamalja...

4. Kissat saivat värinsä. Mä sitten vaan rakastan maatiaiskissoja - ja paperilla.

5. Värinmaailman pohdintaa. Tämä ratkaisi kermakupin värin.

6. Kermakuppikin maalattuna

7. Lattialankkujen maalausta

8. Seinä tapetissaan ja lankut valmiina


9. Kissat ja kuppi

10. Pop up tekniikkaa... tai jotain sinnepäin. ... se ei oikeen koskaan onnistu ihan jetsulleen.

11. Kissat ja kuppi ;)

12. Räsymatto, johon on helppo liittää onnittelu- tai toivotusteksti.

13. Ovikyltin tekemistä. Mulle leimaaminen on aina haaste.

14. Ovi ja kyltti. Vaati tämän jälkeen vielä hienosäätöä.

Sattuneesta syystä olen pitkästä aikaa mukana p*skarteluhaasteessa seuraavalla kortilla. Idea oli tehdä POP UP kortti, jossa avatessa pompahtaa esiin jotain.



Ovi kissan luukkuineen ja tassun jälkineen on siis etukansi, ja kun kannen avaa sieltä löytyvät Pop & Up nimiset kissat. Pop vasemmalla ja Up oikealla :) Kortti voisi toimia kutsuna tai tuparikorttina. Onnittelut voisi kirjata tuohon tarkoituksellisesti vaaleasävyiseen mattoon.

Olen vastaavia kortteja tehnyt todella vähän, joten ihan itselle iloksi - kuvasin "koko prosessin"...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".