torstai 4. heinäkuuta 2013

Mahrottomasti tehtynä... :)

Tänään olen ehtinyt askarrella, ja hyvä niin. Laitan kuvia heti, kun saan niitä päiväsaikaan otettua. Kännykän kameran varassa toisaiseksi, kunnes kameran akun laturi tulee vastaan.

Tänään olen saanut askartelunurkkausta kuntoon ja siihen liittyvät askartelutkin, sillä olen tuunannut säilytyslaatikoita kaiken karvaiselle tilpehöörille. Ajatus on, että askartelunurkka olis lepotilassa suhteellisen hauskan näköinen. Laatikot onnistuivat ihan viimeistä lukuunottamatta... Glitteriä tuli rutkasti enemmän - tuupin pohjasta tursusi valtava määrä glitteriä :( Mutta muutoin olen tyytyväinen päivän tekeleisiin. Hauska tehdä omaan käyttöön jotakin, kun usein teen pyynnöstä kortteja tms. :)

Kuvia laita myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".